Žingsniu priekyje: Kodėl verta rinktis Neoterra TBR padangas?

Ne paslaptis, kad renkantis naujas TBR* (ang. Truck & Buss Radial Tyres) padangas reikia atsižvelgti į daugybę aspektų: kokiame klimate daugiausiai važinėjama, koks kelio reljefas pasitaiko dažniausiai, kokiu stiliumi vairuotojas vairuoja. Geros, kokybiškos padangos užtikrins tinkamą transporto priemonės greitį, manevringą judėjimą, gerą sukibimą su kelio danga.

Neoterra padangos — puikus pasirinkimas, užtikrinantis, kad visi paminėti aspektai būtų išpildyti. Šis prekės ženklas, įkurtas 2017 m., siekia gaminti profesionaliausias TBR padangas rinkoje, todėl sukūrė aukščiausia kokybe ir inovatyvumu pasižyminčias padangas Šiaurės Amerikos ir Europos rinkoms.

*TBR (ang. Truck & Buss Radial Tyres) – Sunkvežimių ir autobusų padangos.

Gamybos procesui — išskirtinis dėmesys

Neoterra padangos gaminamos Kinijos šiaurės vakaruose, kur ištisus metus vyrauja sausas klimatas. Būtent toks klimatas yra palankiausias padangų gamybos procesui, nes padeda išvengti su drėgme susijusių problemų.

Gamybos proceso metu Neoterra dirbtuvėse atliekama labai daug tyrimų, o proceso vystyme dalyvauja daugiau negu 100 profesionalių kompanijoje dirbančių inžinierių.

Itin daug dėmesio skiriama medžiagų pasirinkimui. Renkamasi iš geriausių tiekėjų pasauliniu mastu, tad medžiagos padangoms gaunamos iš Tailando, Vokietijos, Amerikos, Belgijos.

Parinkus medžiagas, atliekamas jų testavimas. Visos gautos medžiagos pereina griežtą ir atidų testavimo peocesą — tai padeda užtikrinti gamybos proceso stabilumą ir aukščiausios kokybės produktus.

Inovatyvios technologijos leidžia būti žingsniu priekyje

Neoterra labai daug investuoja į naujas technologijas ir inovatyvius sprendimus.

  • Padangų gumos mišiniai apdirbami specialiu japonišku KOBELCO maišytuvu, kuris efektyviau negu kiti rinkoje esantys maišytuvai gamina aukštos kokybės silicio junginį ir geba palaikyti stabilią temperatūrą maišymo procesų metu.
  • Dirbama su didelio diametro volais, užtikrinamas nuolatinis spaudimas ir automatinis tirpumo matavimas. Dėl to užtikrinama puiki padangų simetrija, kur kas mažesnis kiekis oro burbulų.
  • Naudojamas vokiškas Fischer 90-ties laipsnių pjaustytuvas, pasižymintis itin dideliu tikslumu, kuris sukurtas taip, kad jo pagalba galima labai efektyviai įvertinti ir pagerinti padangų pereinamųjų taškų krūvius ir išvengti deformacijos.
  • Naudojama japoniška dviejų pakopų padangų gamybos mašina TOYO, pasižyminti aukštu automatizavimo lygiu ir gebanti sumažinti operatoriaus daromą įtaką. TOYO yra tokia efektyvi, kad gali pagaminti net 160 padangų per 8 valandų pamainą. Dar viena išskirtinė TOYO savybė — kur kas, net 18,6 procento — didesnis karkaso būgnas, kurio dėka galima labai efektyviai padidinti padangų atsparumą sunkiems kroviniams. Be to, TOYO turi specialią technologiją, kuri užtikrina gaminamų padangų vienodumą.
  • Visos pagamintos Neoterra padangos dar kartą patikrinamos automatiškai ir mechaniškai, kad būtų absoliučiai išvengta galimų defektų, kurie galbūt buvo praleisti gamybos proceso metu.
  • Siekiant įsitikinti, kad visos pagamintos padangos yra absoliučiai identiškos, naudojamas Micro-Poise KOBE STEEL vienodumo testeris iš Amerikos.
  • Gamybos proceso metu naudojamas labai jautrus holografinis lazeris, padedantis nustatyti, ar padangose nesusidarė burbulai. Šis lazeris paprastai naudojamas tik lėktuvų ir Formulės-1 padangų patikrinimams.

Pirmauja rinkoje pagal svarbiausius rodiklius

Neoterra padangas iš kitų esančių rinkoje išskiria keli esminiai dalykai:

imageedit_1_4328874204
Platus protektorius

Dėl to joms tenka kur kas mažesnė apkrova pagal ploto vienetą, lyginant su kitomis padangomis. Be to, platesnis protektorius užtikrina padangų atsparumą greitam nusidėvėjimui, dėl kurio rida tampa kur kas ilgesnė.

imageedit_1_2646330911
Geresnis dinaminis balansas

Kur kas geresnis dinaminis balansas, lyginant su kitais prekiniais ženklais. Dėl to padangos dyla taisyklingai, kelionės metu beveik nejaučiami kelyje pasitaikantys kelio dangos nelygumai, nėra vibracijos ir drebėjimo, lengva išlaikyti tolygų važiavimą

imageedit_1_2671246398
Didesnė rida

Kur kas didesnė rida: to paties testavimo metu nustatyta, kad Neoterra padangos tik 20 procentų nusileidžia premium klasės gamintojams, tačiau 10 procentų lenkia Kinijos pirmosios klasės prekinius ženklus, tokius kaip Westlake, Double Coin, Linglong.